Hejhej

Allmänt / 0 Kommentarer / 2013-12-08, 00:40:40
Hej,sen senast jag bloggade har jag hunnit med tävlingspremiär,vara på skolan,träningsläger,en massa skidpass och varit med kompisar
Tävlingspremiären gick jätte bra,de kändes som om jag hade orken hela vägen till mål,jag slutade på en tredjeplats.


Idag så skulle det igentligen va en tävling i gällivare,men den blev inställd 
pga kyla,så jag for på ett träningsläger istället,så idag kl 10 åkte vi 1och en halvtimma skate och sedan åt vi lunch på Vallsberget och vila ett tag sen kl 1 så for vi ut på ett klassiskt pass och åkte i en och en halv timme. Sen for jag hem duschade och sen for vi till norrfjärden för att käka pizza med klubben kul!:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback